Uredništvo Imunoglukan P4H<sup>®</sup>
Početna>Imunoblog>Zanimljivo> Ulazak u vrtić – stres za dijete i cijelu obitelj

Ulazak u vrtić – stres za dijete i cijelu obitelj

U trenutku kada se mame moraju vratiti na posao, a dijete krenuti u vrtić, mnogim se obiteljima život okrene naglavačke. 

 

 

Nameće se puno pitanja: kako će se dijete naviknuti na novu okolinu, hoće li dovoljno jesti, hoće li spavati u vrtiću, hoće li brzo sklopiti prijateljstva… Djeca su jako prilagodljiva, većinom se brzo navikavaju i roditelji su ponekad čak malo razočarani kad vide da dijete vrlo rado odlazi u vrtić i roditelji mu uopće ne nedostaju.

Ostaje međutim najvažnije pitanje: Što učiniti da dijete u vrtiću odmah ne oboli?

Djeca u vrtiću obole od infekcija dišnog i probavnog sustava.

Infekcije se mogu ograničiti ako se uvažavaju higijenske preporuke i preventivni postupci koji utječu na imunološki sustav i uravnoteženu crijevnu mikrofloru.

Postupci za povećanje otpornosti:

 

1. Često pranje ruku
Najjednostavniji i najučinkovitiji postupak za sprječavanje širenja virusa i bakterija. Pranje ruku treba trajati od 20 do 40 sekundi. Ne zaboravite gornji dio šake. Neka roditelji daju primjer djeci. I vi najprije operite ruke kad dođete kući. 

2. Dovoljno spavanja i odmora
Naše tijelo regenerira se tijekom spavanja, opušta se i umiruje. Pobrinite se da vaše dijete ima dovoljno dnevnog sna. Stručnjaci na temelju istraživanja preporučuju 11 sati za predškolsku djecu, 10 sati za školarce i 9 sati za tinejdžere. 

3. Raznovrsna prehrana s vitaminima i mineralima
Svakodnevno konzumiranje svježega voća i povrća sigurno će ojačati otpornost vašega djeteta. Budite kreativni i iznenadit ćete se kako će tanjur brzo biti prazan. 

4. Dovoljan unos tekućine
Uzimanje tekućine je izuzetno važno za očuvanje vitalnosti. Ispitivanja pokazuju da su djeca i stariji češće dehidrirani od ostalih, stoga više puta ponudite vodu ili nezaslađeni čaj djetetu, pa makar i samo nekoliko gutljaja. 

Pobrinite se da dijete dovoljno dugo spava preko dana i da odlazi spavati u prihvatljivo vrijeme navečer. Tijelo djeteta regenerira se, obnavlja i liječi tijekom spavanja. Isto je tako važno da dijete za vrijeme odmora nauči umiriti i opustiti se. Preporučuje se također opuštajuća glazba.

5. Puno kretanja na svježem zraku
Tjelesna aktivnost održava imunološki sustav. Barem 30 minuta na dan budite s djetetom na igralištu, u šetnji i trčite po parku. 

Djeca u vrtiću i školi puno su izloženija virusima i obolijevanje djece tamo je veće, ali ključ do zdravlja nije u izolaciji. Ojačajte imunitet djeteta koji će mu pomoći da se prirodno bori protiv bolesti i infekcija.


Ojačajte imunitet djeteta koji će mu pomoći da se prirodno bori protiv bolesti i infekcija.

Dodatak prehrani Imunoglukan P4H® ne smiju koristiti bolesnici s presađenim organima. Bolesnici koji su na terapiji imunosupresivima mogu uzimati Imunoglukan P4H® samo nakon savjetovanja s liječnikom. Preporučene dnevne doze ne smiju se prekoračiti.

Dodatak prehrani nije nadomjestak ili zamjena uravnoteženoj prehrani.