Uredništvo Imunoglukan P4H<sup>®</sup>
Početna>Imunoblog>Zanimljivo> Svladajte umor pomoću 7 jednostavnih metoda

Svladajte umor pomoću 7 jednostavnih metoda

Čekate li svakoga dana da se spusti večer kako biste doslovce pali u krevet? Niste jedini. S umorom se susreće mnogo ljudi. Najčešće nas napada zimi, kada su dani kratki i kada rijetko uhvatimo koju zraku sunca. Našem je tijelu potrebno mnogo više odmora zimi nego ljeti, međutim to za većinu nije moguće jer zimi imamo istu količinu obveza kao tijekom dužih i ljepših ljetnih dana. 

 

 

Proljetni umor

Nakon zimske želje tijela za dužim odmorom slijedi proljetni umor, kada se naše tijelo polako budi i aktivira, kao što se budi i priroda oko nas. Naporan tempo života i izloženost stresu ne omogućuju nam da se i mi s prvim proljetnim zrakama probudimo iz „zimskog sna“, poput visibaba i jaglaca, već želimo pokrenuti svoje unutarnje motore sa 0 na 100 km/h u nekoliko sekundi. To mogu samo sportski automobili, a ljudskome je tijelu potrebno malo više vremena za aktivaciju... Stoga se umoru tijekom hladnijih mjeseci često pridružuju i virusne bolesti koje se mogu ponavljati, osobito ako naš imunološki sustav ne djeluje dobro.

Da biste izbjegli viruse u širokom luku, potrudite se i ojačajte imunitet.

7 načina borbe s umorom i jačanje imuniteta

Za vas smo odabrali sedam načina pomoću kojih možete da pobijedite umor kako biste ojačali imunitet i očuvali dobro zdravlje. Potrudite se i pronađite dobitnu kombinaciju svih metoda koje odgovaraju vama i vašem načinu života. Isplati se!

1. Spavanje je najbolji lijek.

Još uvijek vrijedi zlatno pravilo prema kojem bismo trebali podijeliti 24 sata dnevno na 8 sati rada, 8 sati slobodnog vremena i 8 sati sna. Dugotrajni nedostatak sna ne donosi nam ništa dobro.

2. Tko radi, neka se odmara.

Planirajte odmor nakon svakog razdoblja aktivnosti, napornoga rada (nemojte zaboraviti da radite i kod kuće, a ne samo na poslu) i stresnih događaja. Pazite da vam privremeno povećani opseg posla ne postane uobičajena navika koja vam krade vrijeme za odmor.

3. Jedite pametno i polako.

Uživajte u hrani i piću, odvojite dovoljno vremena za 3–5 obroka dnevno i pojedite ih u miru, a ne u žurbi pred zaslonom. Konzumirajte sezonsku hranu iz lokalnog uzgoja. Izbjegavajte prerađenu i brzu hranu, radije pripremite tjedni plan obroka i pridržavajte ga se te kuhajte kod kuće. Na taj način nećete voditi brigu samo o svome zdravlju i zdravlju svoje obitelji već i o uštedi novca.

4. Krećite se pješice.

Neka kretanje zauzme udio vašeg vremena koji mu po važnosti i pripada! Tjelesna aktivnost uvelike utječe na rad imunološkog sustava i na mnoge druge važne funkcije tijela, stoga je uključite u svoju svakodnevicu. Budite tjelesno aktivni svakoga dana, barem pola sata. Hodajte stepenicama, idite pješice na sastanak, s prijateljima na rekreaciju. Malim se koracima dolazi do velikih ciljeva!

5. Meditirajte i pišite dnevnik zahvalnosti.

Zaustavite se i zapitajte se što osjećate i koje vam misli u tom trenutku ispunjavaju mozak. Budite svjesni onoga što se događa s vama i oko vas te svjesno uklonite „suvišne“ misli. Prestanite se brinuti o stvarima na koje nemate nikakav utjecaj. Usredotočite se na sebe, na svoje dobro zdravlje i stvari koje vas čine sretnima. Budite zahvalni na onome što imate: zdravlje, prijatelje, partnera, djecu, roditelje, braću, sestre... Pokušajte u svoju svakodnevicu uvesti vođene meditacije koje možete pronaći na internetu ili počnite pisati dnevnik zahvalnosti u koji ćete svakoga dana zapisati barem tri stvari na kojima ste zahvalni.

6. Provodite slobodno vrijeme s najdražima.

Svoje aktivnosti u slobodno vrijeme planirajte jednako pažljivo kao i radne obveze. Sveučilište Harvard već više od 80 godina provodi anketu o sreći među svojim studentima koja je pokazala da dobri odnosi s ljudima oko nas imaju velik utjecaj na naše zdravlje i općenito su izuzetno važni za sreću.

7. Pobrinite se za dobar rad svog imunološkog sustava.

Da biste izbjegli viruse u širokom luku, potrudite se i ojačajte imunitet. Na dobro funkcioniranje imunološkog sustava koji će vas zaštititi od virusa mogu utjecati pravilna prehrana i kretanje, pa preporučujemo da u sezoni virusnih bolesti od rujna do ožujka preventivno uzimate proizvode za jačanje imunološkog sustava.

A ako su vam se virusi već približili i pokazujete prve simptome bolesti, mučnine i umora, za vas su primjerene kapsule Imunoglukan P4H® ACUTE s trostrukom snagom djelovanja. Trostruka moć za brzu pomoć.

Dodatak prehrani Imunoglukan P4H® ne smiju koristiti bolesnici s presađenim organima. Bolesnici koji su na terapiji imunosupresivima mogu uzimati Imunoglukan P4H® samo nakon savjetovanja s liječnikom. Preporučene dnevne doze ne smiju se prekoračiti.

Dodatak prehrani nije nadomjestak ili zamjena uravnoteženoj prehrani.